Beramkravu terminālis

Beramkravu termināļa celtniecības projekts ir pirmais veiksmīgi realizētais uzņēmuma sadarbības projekts. Kā rezultātā, sadarbojoties Šveices kompānijai „Bunge”, Dānijas kompānijai „Dan Store” un LSEZ AS „Liepājas osta LM” Liepājas ostā tiek uzbūvēts moderns specializēts beramkravu (graudi, lopbarība) pārkraušanas terminālis. Terminālis nodots ekspluatācijā 2005. gadā. Saskaņā ar sadarbības nosacījumiem LSEZ AS „Liepājas osta LM” nodrošina stividoru pakalpojumus.

Termināļa otrā kārta tika pabeigta 2011. Gada nogalē šīs kārtas ietvaros tika paplašināta infrastruktūras tīkls. Jaunā noliktava ir 3087.74 m² liela, tai ir atsevišķs pārkraušanas punkts kā auto transportam, tā arī dzelzceļam. Tajā pašā laikā tas ir savienots ar esošo pārkraušanas sistēmu kas ļauj daudz elastīgāk pārstrādāt kravas. Kopējā termināļa kravu caurlaides jauda: 700 000 tonnas gadā.

Paralēli tiek gatavots jauns iekrāvēja mezgls, kas varēs kraut no noliktavas ar segto lenšu sistēmu taisni kuģī. Tas samazinās kravas zudumus un jūtami palielinās kraušanas normas.

Plānota piestātnes Nr. 43. rekonstrukcija, palielinot ūdens dziļumu pie piestātnes līdz 12.0 metriem. Piestātnes rekonstrukcija ļaus palielināt terminālā apkalpojamo kuģu kravnesību, palielinot termināla kopējo kravu apgrozījumu.

Termināla tehniskais raksturojums:
Piestātnes Nr.: 42., 43.
Piestātņu garums: 584 m
Ūdens dziļums pie piestātnes: 10.5 m (perspektīvā – 12.0 m)
Teritorija: 60 000 m²
Atklātie kravu laukumi: 20 000 m²
Slēgtās noliktavas: 11 300 m²
Seši silosi ar kopējo ietilpību: 28 200 m³
Transporta shēma: auto un dzelzceļa transports
Termināļa kravu pārkraušanas jauda: līdz 700 tūkst. tonnām gadā